Výsledky průzkumu “State of Motherhood” v rámci Letní olympiády 2016 jsou hodně zajímavé!
Life & Style
23. června 2016 09:05
/
redakce
📷
3 fotografie v galerii
Průzkumu “State of Motherhood” v rámci LOH se zúčastnilo na 14 tisíc maminek z 15 zemí světa, včetně ČR! / P&G
Výsledky průzkumu “State of Motherhood”. který je součástí kampaně společnosti Procter & Gamble s názvem „Děkuji, maminko“ pořádané u příležitosti Letních olympijských her 2016 v Riu, jsou více než zajímavé. Ve snaze dostát všem závazkům moderního mateřství musí být ženy silnější než kdy dřív. A vedou si skvěle!
Po narození dítěte se radikálně mění život každé ženy. Kromě jejich každodenních povinností musí nově čelit dosud nepoznaným výzvám. A aby je opravdu dobře a úspěšně zvládly, musí často vyvinout větší sílu i nezdolnost, než kdy dřív. Se svým odhodláním dávají svým dětem příklad a stávají se pro ně celoživotním vzorem.
Společnost Procter & Gamble uskutečnila průzkum s více než 14 000 maminkami z 15 zemí.
„Cílem bylo zjistit, co znamená být maminkou v různých koutech světa, jak vidí důležitost své role a jaké kvality musí rozvíjet, aby bylo jejich mateřství šťastné a úspěšné,“ říkají zástupci společnosti P&G s tím, že za úspěchem každého sportovce či sportovkyně je právě jejich maminka.
Rodiče, ale především maminky, které od raného mládí až do dospělosti, až do největších úspěchů za sportovci stojí a jsou těmi nejbližšími, kterým se svěřují se svými neúspěchy, ale hlavně úspěchy.
Po narození dítěte se radikálně mění život každé ženy. Kromě jejich každodenních povinností musí nově čelit dosud nepoznaným výzvám. A aby je opravdu dobře a úspěšně zvládly, musí často vyvinout větší sílu i nezdolnost, než kdy dřív. Se svým odhodláním dávají svým dětem příklad a stávají se pro ně celoživotním vzorem.
Společnost Procter & Gamble uskutečnila průzkum s více než 14 000 maminkami z 15 zemí.
„Cílem bylo zjistit, co znamená být maminkou v různých koutech světa, jak vidí důležitost své role a jaké kvality musí rozvíjet, aby bylo jejich mateřství šťastné a úspěšné,“ říkají zástupci společnosti P&G s tím, že za úspěchem každého sportovce či sportovkyně je právě jejich maminka.
Rodiče, ale především maminky, které od raného mládí až do dospělosti, až do největších úspěchů za sportovci stojí a jsou těmi nejbližšími, kterým se svěřují se svými neúspěchy, ale hlavně úspěchy.
Kam dál?