David Beckham vydělává přes 18 milionů týdně. A ještě živí Victorii, jejíž módní dům je v hluboké ztrátě
Loňský rok byl pro Beckhamovy finančně mnohem lepší, než covidový rok 2021. Jejich firma Beckham Brand Holdings vydělala přes půl miliardy korun a dividendy si manželé už rozdělili. A to znamená, že David Beckham si loni týdně přišel na 18 milionů korun a svoje peníze dostala i Victoria, jejích módní impérium v roce 2022 zaznamenalo další mnohamilionovou ztrátu.
A na čem vlastně David tolik vydělává? Prodává svoje jméno i tvář různým značkám, ať jde o výrobce videoher, automobilky, značky hodinek či sportovního oblečení. Zkrátka jednou hvězdou, vždycky hvězdou a právě prodej jména či tváře bývalého fotbalisty Beckhamovým vydělává v současné době nejvíc. V Beckham Brand Holdings má sice svoje aktivity i Victoria, ale její zásluhy na velkém zisku jsou v podstatě nulové.
Do holdingu Beckhamových totiž patří i Victoriin módní dům, který v loňském roce zaznamenal další ztrátu, která se za celou dobu existence její módní značky dostala ke hranici 2 miliard korun. To znamená, že Victoria prakticky rodinnému holdingu nic nevydělala, naopak, přesto má na účtě tučné miliony z celkových dividend firmy.
Svůj podíl v jejím módním impériu má také jedna britská investorská firma, která ale má s Victorií velké plány a donutila ji rozjet byznys s koženým zbožím a kosmetikou. Od toho si investoři slibují, že se jim během krátké doby podaří dostat se do kladných čísel. A tím bude také o to úspěšnější celé impérium Beckhamových.
Do holdingu také spadá také fotbalový klub Inter Miami, který David Beckham vlastní společně s bratry Masovými. A daří se jim tak dobře, že Beckhamův podíl byl oceněn na více jak 600 milionů korun. Je tedy jasné, že David svoji slavnou manželku do značné míry živí. Victoria jistě dostává ze své módní firmy nějaký plat, ale dividendy z příjmů z Davidových aktivit jsou jejím největším příjmem.
Ztráty Victoriiny módní firmy jsou už tak veliké, že finančníci se obávají, zda je vůbec možné firmu ještě udržet nad vodou. Svoje si k tomu ale řekli investoři, kteří do značky přilili další miliony liber a mají veliká očekávání. Victorii donutili rozjet byznys s koženým zbožím a kosmetickými produkty. Jinými slovy, aby se značka udržela, musí se z velké části změnit. A zdá se, že Victoria investory poslouchá.
Značka VB tak expanduje nejen do nových produktů, ale také na nové trhy, především pak do Evropy a na Blízký východ, kde mají tamní milionáři takové značky, jakou Victoria Beckham je, velmi rádi. A investoři měli zjevně pravdu, protože v loňském roce se značce podařilo zdvojnásobit prodeje, a to především díky novým produktům i trhům. Victoria udělá pro záchranu svojí značky cokoliv, takže přání investorů bude pilně plnit. Se svojí bývalou kapelou Spice Girls nechce mít už roky nic společného, takže její módní dům je to jediné, co má a co ji baví nejvíc. Prohra by pro ni byla těžkou ranou. A zdá se, že za pomoci manžela Davida i s přispěním efektivních investorů by se jí to nakonec mohlo i podařit.
Autorský článek, další zdroj: Spam Chronicles