Hezounek Ryan Gosling se stal hvězdou kampaně módního domu Gucci
Věhlasná módní značka Gucci s dlouholetou historií v poslední době slaví samé úspěchy a může za to právě zmíněný Alessandro Michele, který značku doslova vzkřísil z řad mrtvých. Činí tak velice rafinovaným způsobem, kdy pro promo svých produktů sází na slavná jména showbyznysu a zároveň se i obklopuje celebritami s velkým vlivem na současnou generaci kupců luxusního zboží.
Fanklub celebrit
Alesando mezi své přátele řadí amerického zpěváka Harryho Stylese, zpěvačku Lanu Del Rey a Florence Welch či herečku Dakotu Johnson. Všichni zmínění volí garderóbu z produkce Gucci na renomované události a též se pravidelně objevují v reklamních kampaních značky. Nově klub vyvolených rozšířil i lamač dívčích srdcí herec Ryan Gosling.
O Raynenovi je tento rok překvapivě dost vědět. Počátkem roku se představil v akčňáku The Gray Man z produkce streamovací služby Netflix, který se převážně natáčel v Praze a do médií též protékají fotky z připravovaného filmu o životě slavné panenky Barbie, kde Rayn ztvární protějšek panenky, Kena. Pro snímek se herec musel nechat odbarvit na platinově blond a často je k vidění až v komických outfitech inspirovaných osmdesátkami.
Herec si velice pečlivě střeží své soukromí a už přes deset let je ve vztahu s půvabnou herečkou Eve Mendes, s níž v tajnosti přivítal už druhého potomka. Jeho postoj vůči bulvárním fotografům a novinářům je velmi negativní a je tak trošku překvapením, že se rozhodl stát tváří tak aktuálně zprofanovaného módního domu jakým Gucci v posledních letech bezesporu je.
Nejnovější chlapík
V posledních pár dnech Gucci na svém Instagramu postupně přidává další a další propagační snímky, kde je hlavní pozornost upřená na luxusní zavazadla Valigeria z nabídky domu Gucci a mimo jiné právě na Ryana Goslinga.
O nafocení kampaně se postaral fotograf Glen Luchford a na snímcích Rayna zachycuje v průběhu cestování s různými zavazadly z nové kolekce. Jednou tak elegána Rayna můžeme vidět jak opřený ve změti zavazadel odpočívá při četbě magazínu nebo jako portýra tlačícího vozík naložený zavazadly v mořských vlnách.
Kampaň, která postupně obletí celý svět, doprovází i krátký film, jenž je dostupný na YouTube. V ní vidíme herce v kávovém proužkovaném obleku jak nakládá Gucci zavazadla do nákladového prostoru auta Chevy a vyráží na cestu v jejímž průběhu nabírá další a další zavazadla. Celá kampaň je inspirována estetikou let sedmdesátých a Gucci tak odkazuje na léta své předchozí slávy.
Spojení domu Gucci a herce Goslinga dává celkem smysl, přihlédneme-li k faktu, že herec je známý pro své propracované volby oblečení na všemožných filmových premiérách a s nimi spojených událostech i tím, že často volí kostýmy i pro postavy, jenž ve filmech ztvárňuje.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Sám návrhář Michele volbu Goslinga okomentoval slovy: "Pro Gucci cestování nebylo nikdy čistě fyzické. Gucci je značka, která na cestách doprovázela hollywoodské umělce, spisovatele, herce a režiséry. A Gosling je proto ta správná volba."
Máte-li herce v oblibě a už teď se nemůžete dočkat premiéry snímku o panence Barbie a jejím Kenovi, který by měl mít premiéru v průběhu roku 2023, pokochejte se aspoň fotografiemi z uvedené kampaně.
Autorský článek, další zdroje: Instagram, gq.com.