Agáta Prachařová má další problémy se svým e-shopem!
Prachařová prý podle Expres.cz nakupuje nekvalitní oblečení v italském skladu, na které si následně našívá vlastní cedulky a prodává důvěřivým dívkám za horentní sumy. Ke svým zákaznicím přitom, dle jejich svědectví, přistupuje často s despektem, a dokonce na ně slovně útočí. V případě vrácení peněz nekomunikuje a má nepřiměřeně dlouhé dodací lhůty.
Teď se tato slova potvrdila i za hranicemi. Slovenský web Cas.sk přišel se svědectvím, že si jedna z Agátiných zákaznic postěžovala na zboží, které jí bylo na Slovensko doručeno.
„Objednala jsem si bundu za 60 eur, ale přišel mi šmejd. Značka byla přišitá ručně, jako by to šilo malé dítě,“ postěžovala si slovenská zákaznice do redakce.
To ale není vše. Zákaznice chtěla zboží vrátit, ale peněz se nedočkala. „Čekala jsem tři a půl měsíce, než jsem se rozhodla záležitost řešit jinou cestou. Už jsem psala na Českou obchodní inspekci. Nejvíc mi vadí, že Agáta nereaguje,“ uvedla klientka.
A co tomu říká "všeumělkyně" Prachařová? „Paní mi nebyla schopná poslat číslo účtu, ale už ho mám. Peníze byly odeslané... Mám mnoho spokojených zákaznic, a když se stane, že se někomu něco nelíbí, tak za to nemůžu," tvrdí Prachařová.
Jenomže mnozí mají zcela odlišnou zkušenost a Agátě nemohou přijít na jméno. Je vidět, že ona podnikání bere na lehkou váhu!