Milánský týden designu rozzáří smečka jednačtyřiceti lvů

 Life & Style 
05. dubna 2019 09:45 / Ema Maxová
  0
📷
12 fotografií v galerii
Peugeot e-Legend si získal početný zástup příznivců Peugeot
Milan Design Week neboli Milánský týden designu je nepochybně největší a nejprestižnější událostípro designéry i široký zástup obdivovatelů jejich výtvorů. Ale nejen pro ně, je i příležitostí pro mnohé firmy předvést své produkty veřejnosti a tudíž potenciálním zákazníkům.

Letošní už 52. ročník Milánského týdne designu se koná od 9. do 14. dubna na výstavišti Rho-Pero v severní části Milána. Chystá se tam 300 tisíc návštěvníků a jste-li milovníkem designu, neměli byste mezi nimi chybět.

Veletrh se zaměřuje na různé oblasti designu od bytového přes oděvní po automobilový. A právě posledně jmenovaný se v italském centru designového dění prosazuje čím dál tím víc. Letos se zde představí řada světových automobilek, mezi nimi například Peugeot. Francouzská značka si připravila vskutku nepřehlédnutelnou expozici plnou světel a přivezla dokonce celou smečku lvů!

Peugeot nebude letos v Miláně poprvé. Zúčastňuje se pravidelně už několik let, a to zejména prostřednictvím studia Peugeot Design Lab, což je studio typu Global Brand Design určeného pro externí zákazníky. Hlavním úkolem této divize je vyvíjení produktů pro klienty z různých odvětví mimo automobilový průmysl. V podstatě to znamená, že Peugeot půjčuje své designéry jiným firmám. Pochopitelně jen těm, které mu nekonkurují.

Studio Peugeot Design Lab vytvořilo pro Peugeot obří sochu symbolizující logo značky - majestátního 12,5 metrů dlouhého a téměř 5 metrů vysokého lva. Impozantní dílo se objevilo i na posledním autosalonu v Ženevě. Nyní se přesunuje do Milána. Peugeot Design Lab ho zařadil do své světelné show, kterou speciálně pro Milan Design Week připravil. V rámci tohoto představení se lev monumentálních rozměrů, obklopen dalšími čtyřiceti lvy v životní velikosti, ponoří společně s návštěvníky do nevídaného prostoru, v němž bude dominovat světlo a zvuk. Lev oživne díky hře zelených a modrých světel a odrazů na ladných propracovaných plochách. Tento umělecký zážitek podtrhuje přechod značky na nové zdroje energií.
 
V rámci show bude veřejnosti představen také koncepční vůz Peugeot e-Legend. Tento elektrický koncept se samočinným řízením má podobu přitažlivého ikonického vozidla realistických rozměrů a výrazně moderního tvaru. Je oslavou genů a elegance předchozích modelů značky Peugeot.
 
Nový Peugeot 208, který zažívá během Milánského týdne designu italskou premiéru, otevírá rovněž cestu k elektrifikaci. Značka Peugeot, která se opírá o 208 let historie, vstupuje do nové éry energetického přechodu a nabízí vzrušující, ale zároveň reálnou vizi budoucnosti: #UNBORINGTHEFUTURE. Peugeot 208 má elegantní a propracovaný design, což mu dodává atraktivní vzhled, v souladu se strategií značky kladoucí důraz na posun k luxusnějším kategoriím produktů. Jeho úkolem je posílit úspěch modelové řady Peugeot, kterou charakterizuje výrazný design v kombinaci s významnými inovacemi a technologiemi. Více o Peugeotu 208 najdete na stránkách peugeot.cz
 

Témata: Miláno, design,
Reklama
Nejčtenější články
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Móda a kultura: Jak kulturní rozmanitost ovlivňuje módní trendy?

Styl

Vodu z rýže byste neměli vylévat do odpadu. Důvod vás možná překvapí

Dům a zahrada

Jak efektivně odstranit starý nátěr ze dřeva a co k tomu použít