EKLUZIVNĚ: GOTT UŽ JE VE SLEVĚ! Má tohle zapotřebí?
Mistr, který byl vždy špičkou a jen tak k něčemu se nepropůjčil, je naráz zbožím pomalu pro teleshoping. To, že se stal tváří limitované edice piva, by se dalo pochopit. To, že je v několika variantách českého výrobce ložního prádla a "s Gottem tak už může spát každý", je úlet jako hrom. Ale teď?
„Byla jsem v šoku, když jsem dostala do schránky akční leták německého řetězce a v něm 'čokoládová gramodeska z belgické čokolády' za 99,90 Kč s informací, že je to 30procentní akční cena. Má to pan Gott zapotřebí? Opravdu se dočkáme toho, že bude brzo na sýru, pomazánce nebo třeba toaletním papíře?," diví se Blanka Soukupová z Českých Budějovic.
Gottova podobenka na ložním povlečení lze chápat jako reklamní tah a fanouškové podobně jako ti od Justina Biebera chtějí s ním i trávit. Ovšem musí být za každou cenu i na zboží v akci?
„Člověk formátu Karla Gotta by asi měl být jako tváří věcí na úrovni, něčeho luxusního. Něčeho, co je jedinečné. Ale na čokoládě ve slevě v supermarketu? To mu opravdu nepřidá a pochybuji, že z toho i on bude mít nějaký slušný výdělek," dodal marketingový specialista, který se podivuje i nad formou, kterou je zboží prezentováno.
„Za chvíli to může být mazání na klouby pro seniory nebo vitamíny na posílení paměti. Není to šťastný tah, ale je to samozřejmě asi rozhodnutí pana Gotta, nebo jeho managementu," dodal specialista.