Konec výmluv! Těchto sedm druhů cvičení z vás udělá nového člověka. A ještě ušetříte.

 Life & Style 
23. července 2014 13:14 / Jitka Jahodová
  0   0
Od vysněného cíle se brzdíte jen vy sami! Foto: Shutterstock
Plavková sezona je v plném proudu, ale vy se stále bojíte, že vaše postava neodpovídá štíhlému ideálu, který máte doma nalepený na ledničce? Máme pro vás řešení. Tohle je sedm jednoduchých cviků, které vám pomohou dosáhnout vysněného cíle, čili neztrácejte drahocenný čas a hurá do nich!

1. Skákání přes švihadlo
Kdy jste si naposledy skočila přes švihadlo? Zřejmě to bylo ještě na základní škole. Přitom vám tento pohyb pomůže spálit spoustu kalorií a potřebný cvičební nástroj opravdu nezabere mnoho místa. Nevidíme proto žádný problém, vzít si ho s sebou třeba na dovolenou.

2. Dřepy
Dřepy mají tu výhodu, že procvičují více partií najednou a dají se dělat úplně kdekoliv. Pomáhají tvarovat hýždě, posilují tělo a spalují kalorie. Když si chcete dát víc do těla, můžete ke dřepům připojit ještě výskoky nebo vzít do rukou činky. Pokud celý den sedíte v kanceláři, proč si neudělat pár dřepů třeba než se vám uvaří voda na čaj nebo se vydáte na autobus?

3. Kliky
Tomuto cviku se bohužel mnoho lidí vyhýbá velkým obloukem. Přitom existuje mnoho druhů, jak se k nim můžete postavit. Pokud nejste trénovaná, pusťte se nejdřív do dámským kliků a postupně přidávejte zátěž. Nejen že kliky skvěle tvarují paže a pomáhají zlepšit držení těla, také podporují kardiovaskulární systém. Jen se ujistěte, že je děláte správně. Naučte se ”klikovat” s rovnými zády, předejdete tímto jejich namáhání.

4. Výpady
Chcete vytvarovat nohy? Tak dělejte výpady! Pokud vám obyčejné výpady přijdou moc jednoduché, opět můžete připojit ke cvičení činky nebo skoky. Pro dosažení nejlepších výsledků se doporučují tři série po deseti výpadech, což se dá stihnout každý den. Přestaňte se proto vymlouvat a začněte se sebou něco dělat.

5. Plavání
Skvělá správa pro všechny vodníky v Čechách, kteří se snaží vypracovat postavu. Plavání je velice efektivní a procvičuje různé svaly celého těla. Zároveň s sebou nese mnoho zdravotních výhod. Pomáhá snižovat krevní tlak, posiluje srdce a zlepšuje aerobní kapacitu. A klidně vezměte do bazénu rodinku. Vy si zacvičíte a děti se vyblbnou.

6. Běh
Běh má mnoho výhod. Co se dnes cení především, je jeho schopnost odplavit z těla deprese. Běh z vás může udělat nového člověka. Pokud máte možnost se v práci osprchovat, můžete běhat klidně do zaměstnání. Uděláte něco pro své zdraví a ještě ušetříte. Potřebujete především kvalitní obuv a jakýkoliv terén.

7. Jízda na kole
I když si možná myslíte, že pracují pouze nohy, do jízdy na kole zapojíte celé tělo. Především pak ruce a záda a je to dokonce ještě rychlejší způsob dopravy než běh. Pokud se snažíte zhubnout, kolo vám k tomu pomůže, tak neseďte doma a vyrazte kam vás kola potáhnou.
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Dům a zahrada

Co s hromadou polen. Zapomeňte na sekeru, vezměte si na pomoc štípačku na dřevo

Styl

V době koronaviru si musíme pedikúru dělat sami. Využijte triky profíků

Bydlení

Jak zútulnit i hodně malý balkon pro příjemné posezení

1. Jiří Suchý v roušce informoval fanoušky, že už je z nemocnice zase doma

2. Zpěvačka Eva Pilarová podlehla vážné nemoci. Umírala v náručí svého manžela

3. Andrea Verešová září štěstím. Důvod k radosti vás překvapí

4. Jiří Růžička měl krutý osud. Nakonec zemřel v důsledku rozsáhlých zdravotních komplikací způsobených...

5. Charismatický zpěvák Adam Mišík propadl autům

Zavřít reklamu