Kampaň za holky na odstřel. Vyžeňme škodnou z našeho rybníka!
Life & Style
27. července 2013 21:32
/
redakce
📷
1 fotografie v galerii
Martin Stropnický budiž všem těm šmejdům vzorem!!! / inStory.cz
Nejnovější
Já jsem o tom nikdy moc nepřemýšlela, protože už jsem vdaná byla, děti mám a tudíž mám vlastně všechno hotový a můj prsteníček se nekřiví touhou po diamantu. Ostatně bílá mi ani moc nesluší… Nicméně Zuzaně jsem musela dát v ledasčem za pravdu. Staříka nad hrobem nechce, vytvořit rodinu se zajícem jí připadá trapné a naši vrstevníci, ti si berou dvacítky. Všechny dámské i společenské časopisy se jen hemží příběhy o tom, kterak muž opustil svou dlouholetou životní partnerku, aby své zbývající dny spojil se ženou ve věku svých dětí a počal s ní děti další. Je to takový trend, že dvacítky nám loví v našem rybníku a muži jim sami ochotně skáčou na udice.
Tak co to vzít pěkně do ruky a nastolit trend nový? V módě to funguje. Návrháři diktují, populace mění šatník. Nemohl by se, prosím, někdo ujmout propagace žen středního věku? Rozjet v médiích kampaň, z níž by jasně vyplývalo, že moderní muž upřednostňuje partnerství se stejně starou ženou, a to tak sugestivně, aby se ti zmlsaní zmetci tomuto diktátu podřídili? Tisková zpráva by měla obsahovat zejména výčet kladů věkově přiměřené partnerky:
Mám svůj vlastní byt, nemusíš mi ho tedy kupovat.
Mám taky auto, protože než bych čekala, až ho dostanu jako dárek, radši jsem si vzala leasing.
Nevylepím si nad tvůj krb plakát Tomáše Kluse.
Můžeš mi vyprávět o svém dětství, aniž bys na mě působil jako učitel dějepisu.
Mladá žena si bude dřív nebo později hledat různá povyražení. Se mnou už se nikdo povyrážet nehrne, takže ti budu věrná.
I ta dnes dvacetiletá začne za deset let stárnout a vytahovat z tvých kapes nemalé prostředky na kosmetická a chirurgická vylepšení. Já už stará jsem, takže jsem si operaci víček i liposukci zaplatila ze svého.
Umím vařit, poněvadž se nemůžu spolehnout na to, že mě někdo pozve na večeři a čas od času zkrátka potřebuji teplé jídlo.
Neudělám ti ostudu, poněvadž sleduju denně Televizní noviny, nikoli hitparádu MTV.
Nemusíš nosit Conversky a jezdit na snowboardu, aby ses přiblížil mému světu.
Chápu, že ve svých letech už nevydržíš nespat dvě noci za sebou, jelikož s tím mám osobní zkušenost.
Tak to bychom měli nabídku produktu. U mediálních kampaní je ale také zvykem, že je podpoří nějaké známé tváře. Zde by bylo vhodné zlákat například Petra Hapku, který je vídán se stále mladšími slečnami, aby si vyrazil s nějakou čupr šedesátnicí. Věčný singl Daniel Hůlka by se mohl oženit se spolužačkou z gymplu a kdyby Michael Kocáb utekl od Leily Abbasové zpátky k manželce Marshe, nebylo by už pochyb, co je v oblasti partnerství v jedenadvacátém století trendy!
Nicméně nezpochybnitelně nejideálnější tváří kampaně za ženy na odstřel by byl Martin Stropnický, který, ač obletován mladými herečkami a fanynkami, se oženil s Veronikou Žilkovou , ženou v hodně středním věku a navíc matkou asi tak stopadesáti dětí. Martine, jsi světýlkem v tmách všech nezadaných holek po třicítce!!! (Jo a chtěla jsem se zeptat, jestli by sis mě nevzal… jsem o deset let mladší, než Veronika a děti mám jenom dvě…)
Kam dál?