Nová Česká Miss bude lepší, než ta původní?

 Celebrity 
26. října 2016 13:58 / redakce
  0
📷
2 fotografie v galerii
Bývalé a dosavadní vítězky posledních let nafotili kampaň pro nový ročník České Miss Ceskamiss.cz
Česká Miss bude nová, jiná, bude mít svěží vítr, novou koncepci a nový švih. Chce více zacílit na mladé a sociální sítě. Tak ji prezentovala nová "majitelka" a bývalá misska Eva Čerešňáková se svým manželem. Bude tedy lepší, než to, na co jsme byli zvyklí doposud?
Trochu nešťastně proběhla tiskovka, a pokud se pořadatelé chtěli prezentovat v tom, že jsou noví, jiní, lepší, měli začít od sebe. Měli se více zaměřit i na outfity a podobné věci.

"Jde o detaily, ale detaily právě dělají celek a tohle je trochu podceněné. Strašně moc tomu projektu věřím, ale nesmí dělat chyby," řekl VIPstory.cz jeden z uznávaných odborníků na podobné soutěže nejen u nás, ale i v zahraničí.

Nová Česká Miss má šanci uchytit se a jít dobrým směrem, jen podle mnohých odborníků nemají chtít pořadatelé vše původní bourat a za každou cenu vše měnit.

Nejednotný outfit bývalých vítězek, Čerešňákové, jejího manžela. Hodně špatná moderace exmisky Nikol Švantnerové, která, když mluvila, měla ruce v kapsách. A přestože všichni čekali "velké odhalení" to se nekonalo. Jediný sponzor, jediný partner ani patron. To vše nezaznělo v průběhu tiskovky.

Co ale zaznělo, že finalistky budou vybírat diváci přes sociální sítě a formou sms zpráv.A že dokonce bude fugovat i takzvaná červená karta. Ale taky projekt zaměřený na charitu. "Bude připraveno 12 projektů charitativního druhu a každá z té dvanáctky si vybere jeden. Které se podaří získat nejvíc peněz, ta dostane titul "Miss charita"," uvedla Čerešňáková.

"Super! Až se budou té holky ptát, co vyhrála, řekne určitě hrdě - ´Miss Charita´. Proboha, to nemyslí vážně," ozývalo se sálem.

Česká Miss nemá letos zatím televizního partnera, tím ztratila i štědré sponzory a teď se snaží tým to zachraňovat. Má to ale háček, kvůli značce a soutěži se vede spor. To značce moc nepřidá.

Letošní soutěž krásy má nové organizátory, změnu provázejí právní dohady. Dosavadní majitelka Marcela Krplová popírá, že by projekt patřící jedné ze společností převedla na Čerešňákovou nebo Martina Ditmara, předsedu představenstva společnosti. V prohlášení zaslaném médiím uvádí, že zvažuje prostředky právní ochrany.

"Paní Krplová stále vlastní 49 procent akcií společnosti, které nám neprodala, ale my jsme součástí investorů, kteří mají 51 procent akcií a řídíme všechny struktury společnosti," řekl Ditmar. "Probíhá několik soudních řízení, ale netýkají se prodeje akcií paní Krplové," dodal.

Online koncept podle nových pořadatelů neznamená, že chtějí upustit od televizního vysílání. Skončila však spolupráce s televizí Prima. "Připravili jsme nový koncept a sestavili nový tým. Tento koncept chceme představit všem našim televizím. Jsme přesvědčeni o tom, že minimálně finálový večer v televizi bude. Nejde nám ale jen o finále. Připravujeme dvanáctidílný pořad, v němž chceme ukázat zákulisí a cestu dívek od přihlášení až do finálového večera," sdělil Ditmar.

Součástí nového konceptu České Miss je spojení s facebookem a instagramem, kdy se přihlášeným dívkám vytvoří speciální profil, na němž se prezentují a bojují o postup do semifinále, kam přímo postoupí 14 dívek na základě největšího množství fanoušků na svém profilu. Další dívky budou o postup do semifinále bojovat na celkem devíti castinzích, které začnou 24. listopadu v Praze.

"Uvidíme, jestli to bude průšvih, nebo ne. Ale bojím se, že ano, a že ten lesk a sláva České Miss se už nevrátí," dodal jeden z lidé pohybujících se v médiích!
Reklama
Nejčtenější články
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Známý šéfkuchař Ondřej Molina a slavný barman Tomáš Melzer umí připravit neskutečné dobroty i z toho,...

Styl

Zimní bundy od JD Sports - připravte se na Black Friday

Tech

Sporťák s kočičíma ušima byl posledním dílkem skládačky