Hvězdy se podělily se svými fanoušky o „nezapomenutelný piknik“

 Celebrity 
Včera | 08:37 / Ema Maxová
  0
📷
6 fotografií v galerii
Nezapomenutelný piknik si užili nejen celebrity Peugeot
Kdo by takový den nechtěl zažít! Vaše oblíbená hvězda se vám věnuje, baví vás, sdílí s vámi své myšlenky a zážitky, … A k tomu jste spolu v okouzlujícím prostředí venkovského zámečku s rozlehlou zahradou a luxusní restaurací. Znějí podmanivé francouzské šansony, podávají se vybrané francouzské delikatesy a popíjí se pravé šampaňské. Ke kávě pak uždibujete lahodnou makronku a lžičkou rozbíjíte krustičku na hříšně dobrém „crème brûlée“.

Po dobrém jídle je pak čas na zábavu v podobě pétanque. Přitom vám společnost nedělá nikdo jiný než vtipný a šarmantní herec Radim Fiala, okouzlující operní pěvkyně Andrea Kalivodová, svérázný známý šéfkuchař Ondřej Molina, neodolatelný zpěvák a herec Adam Mišík či mužný a svalnatý rallyový závodník David Štefan.

Přesně tento zážitek snů potkal deset výherců soutěže o „Nezapomenutelný piknik s ambasadory značky Peugeot“. Fanoušci sociálních sítí, kteří se zúčastnili soutěže a poštěstilo se jim vyhrát, rozhodně nelitovali. Všechny jmenované hvězdy jsou ambasadory značky Peugeot, což znamená, že tuto značku reprezentují a jezdí jejími vozy. Konkrétně Andrea Kalivodová má plug-in hybridní sexy sporťáček Peugeot 408, Radim Fiala jezdí s nejnovějším SUV fastbackem Peugeot 3008, Ondřej Molina řídí plug-in hybridní kombík 308 SW, Adam Mišík si pak potrpí na čistou mobilitu a brázdí silnice v čistě elektrickém Peugeotu e-2008. No a David Štefan, ten závodí s rallyovým Peugeotem 208 Rally4. Na piknik ale pochopitelně dorazil sériovou verzí 208, závodní speciál přivezl návštěvníkům jen ukázat.

Každý z ambasadorů si svým modelem přivezl „své výherce“. Tedy přesněji řečeno, nechali se přivézt řidičem. Kdo by totiž odolal francouzskému šampaňskému a vyzrálému koňáčku? Oba drinky k francouzskému pikniku jednoznačně patří. Stejně jako delikátní kachní paštička, typický alsaský quiche či famózní ratatouille. Sbírku lahůdek doplnil ještě šéfkuchař Ondřej Molina svým cibulovým koláčem. 

„Jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu,“ pochvalovala si Andrea Kalivodová. „Mám za sebou spoustu koncertů a cestování, byla jsem třeba nedávno v Miláně, a tato dnešní akce je jedinečnou příležitostí zažít něco výjimečného a odpočinout si.“ 

„Začátek září je pro mnoho z nás pracovní „masakr“, takže to bylo náročné najít termín, kdy zrovna nikdo z nás nenatáčí nebo nekoncertuje, případně nevaří či nezávodí, ale povedlo se. A opravdu to stálo zato! Akci jsme si neskutečně užili. Také „moji“ výherci byli nadšení,“ prozradil Radim Fiala. Všichni zúčastnění samozřejmě nezapomněli svoje zážitky sdílet na sociálních sítích. Každý se chtěl se svým jedinečným setkáním pochlubit. 

A co z toho měla samotná značka Peugeot? Kromě čilého ruchu na sociálních sítích spojeného s Peugeotem, značka také zapracovala na své image, které vtiskla francouzského ducha, nespoutanost, přívětivost a blízkost. Dala lidem touhu sdílet stejné nadšení a radost z prožívání neobyčejných okamžiků. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým fanouškům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým autem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, určitě budou tento vzkaz šířit i mezi své vrstevníky.

Zdroj: Peugeot

Témata: celebrity, auto, Peugeot
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Hvězdy se podělily se svými fanoušky o „nezapomenutelný piknik“

Styl

Na rakovinu dělohy v ČR umírá zbytečně mnoho žen. Hlavními rizikovými faktory jsou věk, obezita a...

Tech

Vlastnit či nevlastnit? Auto na „operák“ je dostupnější než kdykoli předtím