Jágrovu holku vyšetřuje ČOI! Podivné obchodní praktiky mnohé zarážejí!
Všechno začalo na jaře, když Expres.cz odhalil odhalit podvodníky, kteří parazitovali na Veroničině e-shopu s oblečením a využili toho, že si jako nezkušená podnikatelka nezaregistrovala ochrannou známku a klidně obchodovali pod jejím logem. Následovaly ovšem další skandály. Arogantní vystupování, nadávky zákaznicím. Kauzou se zabýval i novácký Prásk.
Obchod funguje pouze na bázi amatérského facebookového prodeje, tudíž vykazuje známky jisté zmatečnosti a nepřehlednosti. Nové zákaznice, které provoz neznají, se tak mohou ve skupině často ztrácet. Za to dostávají zpravila i vynadáno. O tom, že by Veronika posílala klientům, tak jak jí to ukládá zákon, fakturu či účet alespoň elektronicky, nemůže být ani řeč.
Co se týká původu zboží, nikde není přesně uvedeno, odkud oblečení pochází. Něco nakupuje Veronika od známých značek, jako je Victoria’s Secret nebo Michael Kors, jiné mají zdroj dodavatelé z Evropy. A konkrétní původ neuvádí.
„Pokud píšete, že jsou šaty vyrobené na zakázku dle vašeho nápadu, jak je možné, že na Instagramu nabízí úplně stejné šaty i jejich jiné provedení?," diví se jedna zákaznice na sociální síti.
„Nemáme své švadleny, ale firmy, které věci vyrábějí, a vzhledem k tomu, jaké s nimi máme vztahy, nám udělají, co chceme. Když je tedy čas něco vymýšlet a domlouvat. Jinak vyrábíme hodně věci z katalogů, vyloženě z jejich nabídky. Ale to, kolik toho vyrobí bokem, to neovlivníme. Ani světové značky si nemohou ohlídat jejich zboží," reaguje Kopřivová.
Ta nezapomíná zdůraznit, že je vlastně "velkopodnikatelka" a nic jiného ji příliš nezajímá! „My jedeme ve velkém!“ Asi proto prodává od každého druhu zboží tolik kusů, že by se daly spočítat na prstech obou rukou.