Výsledky průzkumu “State of Motherhood” v rámci Letní olympiády 2016 jsou hodně zajímavé!

 Life & Style 
23. června 2016 09:05 / redakce
  0
📷
3 fotografie v galerii
Průzkumu “State of Motherhood” v rámci LOH se zúčastnilo na 14 tisíc maminek z 15 zemí světa, včetně ČR! P&G
Výsledky průzkumu “State of Motherhood”. který je součástí kampaně společnosti Procter & Gamble s názvem „Děkuji, maminko“ pořádané u příležitosti Letních olympijských her 2016 v Riu, jsou více než zajímavé. Ve snaze dostát všem závazkům moderního mateřství musí být ženy silnější než kdy dřív. A vedou si skvěle!

Po narození dítěte se radikálně mění život každé ženy. Kromě jejich každodenních povinností musí nově čelit dosud nepoznaným výzvám. A aby je opravdu dobře a úspěšně zvládly, musí často vyvinout větší sílu i nezdolnost, než kdy dřív. Se svým odhodláním dávají svým dětem příklad a stávají se pro ně celoživotním vzorem.

Společnost Procter & Gamble uskutečnila průzkum s více než 14 000 maminkami z 15 zemí.

„Cílem bylo zjistit, co znamená být maminkou v různých koutech světa, jak vidí důležitost své role a jaké kvality musí rozvíjet, aby bylo jejich mateřství šťastné a úspěšné,“ říkají zástupci společnosti P&G s tím, že za úspěchem každého sportovce či sportovkyně je právě jejich maminka.

Rodiče, ale především maminky, které od raného mládí až do dospělosti, až do největších úspěchů za sportovci stojí a jsou těmi nejbližšími, kterým se svěřují se svými neúspěchy, ale hlavně úspěchy.
Reklama
Nejčtenější články
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Celý svět zasáhla zpráva o rakovině princezny Kate. Její mladší bratr James zveřejnil dojemný vzkaz a...

Styl

Televize je stále oblíbené médium, v průměru před "bednou" prosedíme až 4 hodiny denně

Tech

Peugeot získal podeváté v historii ocenění za design, tentokrát s novým SUV fastbackem 3008